Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av J o j z y ♛:

SV: Tack! detsamma <3

2:a kommentar, skriven , av Johana Duggin:

Intresserad av träning? :)
Kolla in lite snabbt hos mig då!

kram

Svar: ska jag absolut göra :)
joy wagner

3:e kommentar, skriven , av Ellen:

Så söt!

Svar: Haha ja det är han verkligen<3
joy wagner

4:e kommentar, skriven , av Julia Jonsson:

sv; haha jag blir heltokig!
Men tack så mycket, min helg lär förhoppningsvis bestå av skoterkörning :) Hoppas din blir kanonbra också!

Finfin blogg har du också!

kram på dej!

Svar: hoppas det har varit skoj med skoterkörningen;)Min helg har varit fartfyllt så nu är det soffan med massor av film :)
joy wagner

5:e kommentar, skriven , av KassandraPalma:

Hej fina du!
Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en bikini från To Die For. Va gärna med och tävla :)

dirket länk : http://kasssandra.blogg.se/2014/march/tavling-to-die-for-2.html

Svar: tack! det ska jag absolut kika in på :)
joy wagner

6:e kommentar, skriven , av Linda:

va söt

Svar: Ja visst är han <3
joy wagner

7:e kommentar, skriven , av Tess:

Åh, så söt! :) Kram

Svar: Tack snälla du<3 hoppas du har haft en riktigt fin helg!
joy wagner

8:e kommentar, skriven , av anonym:

åh gud såå sööt! och så himla lik dig, ni är verkligen superlika<3

Svar: Tack så hemskt mycket :) Ja han är för go<3
joy wagner

9:e kommentar, skriven , av Lilly:

Awh så supersöt han är i sina djurkläder. <3 Hade också massa djurkläder till L när han var mindre. <3 Höll på att skriva liten, men liten är han ju fortfarande fast han har fyllt ett år. xD

Kommentera inlägget här :