Fixa dina bryn hemma

publicerat i Billiga Skönhetstips;
Här kommer ett litet tips hur du enkelt gör dina bryn snygga enkelt hemma.
 
Den här mallen är rätt bra att utgå ifrån när det gäller formen.
 
Här har vi kära Belle som behöver ordna till brynen lite.
 
Börja med att måla på färg.
Ta lite olja i handen och gnugga en tops i oljan för att sedan skapa önskad form.
 
Vänta mellan 30 sek - 3 min beroende på hur mörka du vill ha dom.
Tvätta sedan av färgen noggrant.
 
Jag har utbildning på att vaxa bryn/ansikte så jag föredrar det
men annars fungerar den hederliga pincetten utmärkt.
 
Resultatet klart och en nöjd Belle.
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av vanja:

försöker alltid göra mina bryn så :D

Svar: kanon:) hoppas du får en fin lördag<3
joy wagner

2:a kommentar, skriven , av amelia & emma - enäggstvillingar och modeller:

bra tips!

Svar: Ja det är jätte bra ha en fin dag<3
joy wagner

3:e kommentar, skriven , av sara:

Bra tips!

Svar: Ja absolut testa!
joy wagner

4:e kommentar, skriven , av Milina Salihodzic:

bra tips :)

Svar: Ja det är kanon :)
joy wagner

5:e kommentar, skriven , av Hannah:

Jätte bra tips!

Svar: ja visst är det :) ha en fin dag!
joy wagner

6:e kommentar, skriven , av Valentina:

Har du sett skorna på www.mauham.com/shoes ? Alltså dom är så fina! Skulle verkligen passa dig!

7:e kommentar, skriven , av Mikxki:

Snyggt :)

8:e kommentar, skriven , av mot plus:

snyggt!! ha en fin dag du!

9:e kommentar, skriven , av elin:

super bra inlägg! blir o testa!

Svar: tycker jag :) ha en fin kväll... var gärna med i min tävling<3
joy wagner

10:e kommentar, skriven , av jos:

Bra tips!

11:e kommentar, skriven , av freja:

Snyggt! Och bra tips :)

Svar: ja visst är det ha en fin helg<3
joy wagner

Kommentera inlägget här :