Citronfrossa

publicerat i Billiga Skönhetstips;
Visste ni att citroner är bra för mycket?
Som ni i tidigare inlägg läst kan man få vitare tänder av det men man kan även få en strålande hud.
 
Jag fick ett väldigt bra tips om att färsk citron är jätte bra att använda i ansiktet för att ta bort bakterier, minska porer och ta bort utslag.
 
Pressa ut citronsaft och smörj in i ditt nyrengjorda ansikte (undvik ögon).
Det kan svida och sticka lite men det är absolut inget farligt.
Låt sedan citronsaften torka in.
 
Jag märker faktiskt stor skillnad i ansiktet och huden känns inte alls torr efter.
Värt att prova.
Så nu sitter jag och dricker citronvatten, har citronsaft i hela ansiktet och knaprar i mig frukt.
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Adine:

Spännande tips med citronen :)

Svar: Ja visst är det :)
joy wagner

2:a kommentar, skriven , av Jasmine:

Svar: Tack för att du kommenterade mitt inlägg.
Kram

Svar: inga problem :)
joy wagner

3:e kommentar, skriven , av Elin:

Hej!
Har precis börjat blogga. Och på bloggen finns det inlägg om hur jag har blivit mobbad och en frågestund och massa andra saker. Kika in och kommentera gärna vad du tyckte :)

Svar: ska absolut kika in :)
joy wagner

4:e kommentar, skriven , av Sara:

fin blogg :)

Svar: Tack så hemskt mycket sara!
joy wagner

5:e kommentar, skriven , av 19 ÅR, TVÅBARNSMOR & GIFT.:

Men duu, jag längtar tills jag kan ta bort tejpen jag också. Ser inte fram emot sommaren när man badar och ska ha tejpen på ;-)

Svar: hur länge behöver du tejp? jag skulle ha de några veckor till bara
joy wagner

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

fin design :)

Svar: tack så hemskt mycket :)
joy wagner

7:e kommentar, skriven , av Patricia:

citron <3<3

Svar: ja mums xD
joy wagner

8:e kommentar, skriven , av peggy wagner:

Hej!
Tippset med CITRON tackar din mamma för.
Helt underbart! !!! Tar det i ansiktet morgon och kväll. Rekommenderas

Svar: Ja visst är det kanon <3 puss på dig
joy wagner

9:e kommentar, skriven , av Lilly:

Om man vill ha blondt hår ska man tydligen spruta citronsaft i det och sola med det i sommarvärmen. xD Vet dock inte om det bara är en myt eller ej. Du som frisör borde väl veta det?

Svar: DCet kan man absolut men ska helst vara ett naturligt hår som ej färgats någon gång!
joy wagner

10:e kommentar, skriven , av Lilly:

Ojdå! Ja då vet jag det.

Svar: yeah :D
joy wagner

11:e kommentar, skriven , av Charlott Sternberg:

Oj ett riktigt bra tips. Detta snor jag och länkar så klart att de är du som har kommit på! :)

Svar: Det går jätte bra :) vad kul att du gillar det jag är rentav beroende av det faktiskt.. svider som tusan men super skönt när det torkat in!
joy wagner

Kommentera inlägget här :