Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Jag har inte testat så många utav deras dofter, men coconut passion är verkligen en som jag har fastnat för! :)

Svar: ja den gillar jag med! ja haha det finns nästan för många att välja bland :)
Joy Wagner

2:a kommentar, skriven , av Mikxki:

Den doftar så gott :)

Svar: ja verkligen! ha en jätte bra måndag :)
Joy Wagner

3:e kommentar, skriven , av emelie:

Isch! detta är ju den absolut värsta lukterna enligt mig haha, kan ha att göra med att jag är allergisk mot äppel och har svårt för ALLT med doft av äppel.
Coconut passion är min favorit, skulle ligga med den om det gick.

Svar: ja lukter kan vara jobbiga! får hitta den som passar en själv bäst!
Joy Wagner

4:e kommentar, skriven , av Fia Björnberg:

Min favorit är helt klart Coconut Passion! Den doftar ljuvligt! Hur luktar din Endless Love? :) Och vart kan man köpa den??

Svar: Hejsan! År luktar äpple :) mums finns nästan överallt där.dom säljer vs
Joy Wagner

5:e kommentar, skriven , av Erika:

Tycker VS dofter luktar gott, men försvinner så fort. Själv använder jag endast parfym. Fin blogg du har!

Svar: ja jag kan hålla med faktiskt! Tack ska du ha :)
Joy Wagner

Kommentera inlägget här :