Fransförlängning med Novalash

publicerat i
Follow on Bloglovin
Eftersom jag arbetar med fransförlängning får ofta frågan om det skadar ens fransar och om man tappar alla efteråt?
 

Jag arbetar med Novalash vilket framtogs för canserpatienter för många år sedan, detta innebär att de är väldigt testat. Sen handlar det om vad för teknik man använder sig av. Novalash är en & en metoden där de viktigaste av allt är att separera fransarna. Två fransar som sitter ihop innebär skada. Flaggskeppet för Novalash är deras lim.
Påfyllning gör man var 4:de vecka ungefär.
 
Finns så många fina saker att välja bland allt från storlekar till candylashes (min favorit glittriga fransar). Så fint att ha några stycken till fest eller högtider.
 
 
 
Jag som gör fransar
 
Candylashes
 
Några av färgerna på Candylashes
 
Puss & Kram Take Care

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fyrtiotaggare:

Jag är så sugen på att prova detta med fransförlängning. Vad är det man INTE kan göra när man har dessa fransar på? Gnugga sig i ögonen? Om man som jag använder eyeliner och puder jämt och måste komma åt att ta bort det med remover? Jag satte i hårextensions förut och då var det en nackdel att jag inte fått reda på vilka förändringar i mina rutiner det innebär så vill gärna veta mer om detta innan/om jag provar på det :-)

Svar: Hej vad roligt att du är sugen!Jag vet inte hur andra märken skiljer sig eftersom jag arbetar med Novalash.
Mina kunder kan tvätta sig som vanligt om ögonen (inte de första 24 h innan lim stelnat helt). Man kan även sminka sig som vanligt men tänka på att man använder oljebaserd makeupremover och mascara behöver man ju ej;) Många tycker att detta är så skönt när man redan ser sminkad ut när man vaknar (man får en eyeliner effekt) man behöver bara borsta till dem lite..

en varning det är en drog;)
Joy Wagner

2:a kommentar, skriven , av Fyrtiotaggare:

Var finns du? Jag menar om man vill göra fransar hos dig? :-)

Svar: Jag finns i Helsingborg (skåne) :)
Joy Wagner

3:e kommentar, skriven , av Fyrtiotaggare:

Vad synd då är det för långt härifrån. Jag bor i Stockholm :)

Svar: haha ja de är ju en bit ;)
Joy Wagner

Kommentera inlägget här :