Fett hår? här kommer lösningen

publicerat i Hair;
Som frisör får jag ofta frågan vad ska jag göra mitt hår är alltid fett och jag tvättar de varje dag?
Känner du igen dig?
 

När man tvättar håret varje dag försvinner den naturliga balansen i håret och torkar istället ut vilket gör att man producerar mer "fett". Fett löser fett finns det något som heter i kemi vilket passar väldigt bra in på håret.
 
Tvätta håret 3 gånger i veckan undvik balsam i hårbotten utan bara i längderna.
Använd inpackning minst en gång i veckan i hårbotten.
använd alltid balsam efter inpackning.
 
Puss & Kram Take Care

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie - Videobloggare och dagdrömmare!:

Bra tips! :D
Har frågastund på bloggen/min Youtube-kanal, så gå gärna in och kika! :) Kram

Svar: går in och kikar :)
Joy Wagner

2:a kommentar, skriven , av Konstantina:

Vilka bra tips du kommer med i bloggen! :)

Svar: tack :)
joy wagner

Kommentera inlägget här :