Tävling

publicerat i
Follow on Bloglovin
 
Då drar jag igång en tävling.
Det ända du behöver göra är att skriva ditt namn i en kommentar så kommer jag innan denna veckan är slut dra en vinnare. 
Självklart så måste man ju vinna något, jag kan avslöja av mig som frisör kommer du som vinnare få två fina hårprodukter från märket matrix, du kommer även få en direkt länk från min blogg till din i en hel vecka och självklart en stor presentation av din blogg.
 
In och skriv era namn!
 
Glöm inte följa mig via bloglovin.
 
 
Puss & Kram Take Care

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sonny :

Namn Sonny
Blogg: www.sonnya.blogg.se

Är det både för killar och tjejer

Svar: absolut :)
Joy Wagner

2:a kommentar, skriven , av Frida:

Namn: Frida:)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

3:e kommentar, skriven , av Frida:

Behöver du efternamn också?:)

Svar: haha nejdå har din mail nu;)
Joy Wagner

4:e kommentar, skriven , av Rebecca Olsson :

<3 Väldig fin blogg

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

5:e kommentar, skriven , av Martina:

Namn: Martina
Följer dig på Bloglovin med :)

Svar: tack vad roligt :)
Joy Wagner

6:e kommentar, skriven , av fakkinfin.blogg.se:

Jessica!

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

7:e kommentar, skriven , av Sonali Chouhan:

Jätte bra blogg ! Skulle jätte gärna vilja va med din tävling men behöver du nummer eller nåt ? Eller hur vet man vem som vunnit haha :)

Svar: kommer skicka ett personligt brev via mail :)
Joy Wagner

8:e kommentar, skriven , av Marias Bakglädje:

Jag är meeed! :)

Maria Walkeby
www.mariasbakgladje.blogg.se :)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

9:e kommentar, skriven , av Isabell:

Jag är med och tävlar! :)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

10:e kommentar, skriven , av freja:

sv: ja jag har bloglovin, göra byte eller? :)

Jag är med och tävlar :)

Svar: sure lägger till dig på bloglovin nu :)
Joy Wagner

11:e kommentar, skriven , av angelica:

Angelica ;D

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

12:e kommentar, skriven , av Angelnrone:

Tjingeling!

Jag är jättegärna med! Fin blogg du har! Kram o ha en fin vecka! Take care Angelnrone♥♥♥

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

13:e kommentar, skriven , av Jennica:

Jennica Ekelund!
Håller tummarna :)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

14:e kommentar, skriven , av ZTCJ:

Therese!

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

15:e kommentar, skriven , av Jessica:

Namn Jessica
Spännande med tävlingar, nu får man hållatummarna :)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

16:e kommentar, skriven , av 19 ÅR, TVÅBARNSMOR & GIFT.:

Idah Söderlund, även kallad: '' missvendel ''.
Skulle vara roligt!

Följer dig med på blogv, har dock ingen utan anses som anonym. (hoppas det räknas ändå).

Svar: tack! klart de räknas :)
Joy Wagner

17:e kommentar, skriven , av LINNEA:

Linnea Pyrrö

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

18:e kommentar, skriven , av Emelie:

Åh vad kul, klart jag är med!
Emelie♡

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

19:e kommentar, skriven , av Denise:

Denise :)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

20:e kommentar, skriven , av Maria:

Jag är med :)
Maria Sjöström - www.nattstad.se/HallonMia

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

21:e kommentar, skriven , av coffeeandcupcake.blogg.se:

Ida
Vill du göra ett bloglovin byte? :) Ha en trevlig kväll.

Svar: kan vi göra :) lägger till dig direkt!
joy wagner

22:e kommentar, skriven , av Viktoria Eriksson:

Viktoria

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

23:e kommentar, skriven , av Emmy:

Emmy Said :)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

24:e kommentar, skriven , av Lydia:

Lydia!:)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

25:e kommentar, skriven , av emelie:

Åh jag är med! Vore så kul och vinna något i nån tävling för en gångs skull.
Håller tummarna! :)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

26:e kommentar, skriven , av leonor broberg:

Namn: Leonor :D

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

27:e kommentar, skriven , av elin wahlberg:

sv: tack!

passar på att vara med i tävlingen också :)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

28:e kommentar, skriven , av Rebecca:

Spännande! Jag är med och tävlar :)

Namn: Rebecca

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

29:e kommentar, skriven , av Veronica Kumpula:

Kul blogg. Håller tummarna på att jag vinner :)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

30:e kommentar, skriven , av kerstin ehrenholm:

ja jag vill gärna vara md tack kerstin

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

31:e kommentar, skriven , av Maja:

Maja :)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

32:e kommentar, skriven , av Maja:

Maja :)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

33:e kommentar, skriven , av Liie:

Jag är gärna med och mitt namn är Liie :)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

34:e kommentar, skriven , av Sofia:

Underbar blogg! Lillen i magen och jag ser fram emot utlottningen!
:)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

35:e kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Jag är gärna med :D Tack för tipset. Följer dig på bloglovin nu också :) Förresten jag har för mig jag såg på din blogg förra veckan att du skulle operera dig, eller har jag fel? :p

Svar: Hej ja de kan nog stämma opererades förra onsdagen :)tack vad roligt alltid kul när någon vill följa en :)
joy wagner

36:e kommentar, skriven , av Emily Karlsson:

Emily Karlsson :) hoppas att jag kan vara med i tävlingen även fast jag inte har nån blogg :) Kram!

Svar: Klart du får :)
joy wagner

37:e kommentar, skriven , av Sofie Hedman:

Jag vill vara med och tävla, mitt namn är Sofie Hedman. Jag följer dig på Bloglovin.
Kommer även göra ett inlägg på min blogg om din tävling! ;)
KRAM

Svar: tack! vad kul :)
joy wagner

38:e kommentar, skriven , av S&B - CrayLifes:

Vi vill gärna vara med! Följer dig på bloglovin, hade varit grymt kul att vinna :)

XOXO - S&B

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

39:e kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

sv: Okej, hur gick det då? Var det en bröstförstoring det va eller minns jag fel? :P

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

40:e kommentar, skriven , av Alvert:

Alice

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

41:e kommentar, skriven , av Felicia - √ serier/film:

jag är med

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

42:e kommentar, skriven , av Felicia - √ serier/film:

jag är med Felicia Johansson

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

43:e kommentar, skriven , av Linnea Svensson:

Jag har själv inte bloglovin, men jag är jätte gärna med ändå om jag får hihi! ^^

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

44:e kommentar, skriven , av Matilda:

Jag är med! :)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

45:e kommentar, skriven , av Kajsa Kjellsson:

Jag är med!

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

46:e kommentar, skriven , av Frida:

Oh vad roligt, jag vill vara med och tävla! :)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

47:e kommentar, skriven , av Tobias:

Kanske ända killen som är med? YES ;)

Tobias!!

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

48:e kommentar, skriven , av My Hall Hansson:

Namn: My Hall Hansson

Vilken rolig tävling! :)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

49:e kommentar, skriven , av Ida:

Hahha helt klart med! ❤️

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

50:e kommentar, skriven , av Cissi Larsson:

Vad roligt, jag är med, cissi larsson! :) Passar mig perfekt det här, jag som klippte av några decimeter av mitt hår igår och färgade! :)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

51:e kommentar, skriven , av Hemma Hos Felicia:

Jag är med!! :)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

52:e kommentar, skriven , av Sofie:

Jag är absolut med, är väldigt behövligt till mitt trasiga hår haha:( Följer dig på bloglovin också! :)

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

53:e kommentar, skriven , av milina.blogg.se:

Jag är med!

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

54:e kommentar, skriven , av Haga 26:

Klart man vill vara med och tävla lite.

Kram/Anna

Svar: Nu är vinnaren dragen glöm inte att gå in och kika om just du har vunnit. Följ mig gärna via bloglovin för fler smaskiga tävlingar.
joy wagner

55:e kommentar, skriven , av Angelnrone:

Hej igen!

Ja nu är man ju verkligen spänd på vem som vann!
Jag har tyvärr inte Facebook så jag kan inte se det och ej heller följa dig på Bloglovin - tyvärr. Har du lust att skriva tillbaka vem som vann. Kram och ha det bra! Angelnrone

Svar: En som heter liie larsson vann men fortsätt att hålla utkik de kommer fler tävlingar;)
joy wagner

Kommentera inlägget här :