Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alina:

hehe jaa lite skillnad!

natti

Svar: natti natti
joy wagner

2:a kommentar, skriven , av Anna L:

Fint!

Svar: tack :)
joy wagner

3:e kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Lite skillnad ja ;) Får man fråga vilken BH-storlek du har nu? :P Det tycker jag nämligen är det jobbigaste med stora bröst, jag kan aldrig hitta BH i min storlek i vanlig butik :o

Svar: Vågar jag knappt säga ligger på en G nu men sen är det så svårt alla märken har olika storlekar ibland blir de säker DD eller E :)
joy wagner

4:e kommentar, skriven , av 19 ÅR, TVÅBARNSMOR & GIFT.:

Åh, jag längtar tills jag kan köpa min första bh! :-)

-

Sv: Ja, men det finns hur mycket snygga frisyrer som helst när man är lockig också. Har en nära vän till mig som är minst lika lockig som dig (om inte mer) i hennes hår. Riktiga makaronilockar! Lite avundsjuk på det ibland :-)

Svar: haha ja jag äär rätt glad i mina lockaR längden jag saknar tyvärr!
joy wagner

5:e kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Sv: Oj, måste vart ganska stor skillnad sen innan. Jag har F eller G och tycker brösten bara är i vägen, och har fruktansvärda problem i nacke, rygg och axlar :P

Svar: Min vän har ungefär samma storlek naturliga och hennes ser sååå stora ut men mina gör inte de konsigt nog. Passar min kropp då jag inte är super smal och inte jätte kort!
joy wagner

6:e kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Sv: Är nog som du säger, brösten måste liksom passa kroppen för att det ska se bra ut. För mig är brösten på tok för stora, och dom slutar inte växa heller :o Ändå är jag över 20 nu. Fötterna sluta liksom växa när jag var 13 eller nåt x'D Men brösten envisas.

Svar: Haha! ja små fötter de har jag med.. ja hoppas din operation kommer gå bra! du måste hålla mig uppdaterad :)
joy wagner

7:e kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Sv: Haha, min lillasyster som är 9 år har lika stora fötter som mig nu, känns bra x'D Hoppas jag med! Det ska jag göra ^^,

Svar: haha aw låna skor av varandra då;)
joy wagner

8:e kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Sv: Haha jaa, hon vill ha mina skor och kläder jämt. Men känns inte som att hon har något som faller mig i smaken x'D Av tre stora systrar så är det mig hon har som förebild, trodde jag aldrig när hon var liten :D

Svar: aw vad härligt.. själv är jag ensambarn men har varit rätt glad ändå har ju sluppit dela mitt lördagsgodis och det syns ju nu tyvärr haha
joy wagner

9:e kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Sv: Det är underbart med syskon, men det kan också vara ett helvete haha. Vi var ju tre tonårstjejer under samma tak ett tag, tycker synd om min mamma och hennes man x'D men det är ju så gott med lördagsgodis :D Även om man äter det lite oftare än bara på lördagar ibland :P

Svar: ja det kan jag tänka mig! Jag har en son nu och jag känner de räcker haha! Ja jag har i tankarna om jag skulle vara duktig husmor och baka en cheesecake mums
joy wagner

10:e kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Sv: Åh, vad mysigt! Jag känner mig typ 5 år äldre än vad jag är så vill ha barn, men det är inte riktigt läge :P Det låter riktigt mumsigt! Kanske jag med borde baka och unna mig och killen på alla hjärtans dag :D

Svar: Ja det tycker jag absolut du ska göra det är ju så smarrigt! Nej jag är ju inte heller så gammal fyller 24 nu den 26/2 men vi var redo! Ett tips är att vänta tills du "lekt" av dig gör saker som du vill göra resa osv.
joy wagner

11:e kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Sv: Jaa verkligen! :D Det känns som en väldigt bra ålder, man vill ju ändå vara en ganska ung mamma. Men 20 är nog lite väl ungt, i alla fall om man inte har det stadigt ekonomiskt liksom. Det avgör ju lite också tycker jag :P

Svar: ja de har stor betydelse! Det är inte billigt med barn;)
joy wagner

12:e kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Sv: Precis, och jag har knappt råd med mig själv x'D Vill ju unna mig själv massa saker innan alla pengar kommer gå till ungen :P

Svar: bra tänkt! jag är med duktig på att shoppa lite för mycket XD enligt min sambo
joy wagner

13:e kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Sv: Men det är ju så roligt att shoppa :D Om jag hade haft mer pengar hade det nog vart farligt för jag hade klickat hem saker från nätet hela tiden x'D

Svar: Hahah ja ibland är det svårt att hålla fingrarna i styr... själv blir det väla i helsingborg på fredag där är det lätt att shoppa loss XD
joy wagner

14:e kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Sv: Jaa verkligen. Åh vad avundsjuk jag blir, vill också shoppa loss :D

Svar: Haha ja har du någon gång kikat på aliexpress.com ? sjuk sida... hahaha oj oj oj vad saker för inga pengar alls;)
joy wagner

15:e kommentar, skriven , av Martina:

Det var en rejäl skillnad! Hur känns dem? Jag har D-kupa (naturliga), men hade gärna velat gå upp en storlek!

Svar: Jo idag fyller twins 2 veckor ska fira med cheesecakenXD har jag något att skylla på.Det känns super längtar till jag blir av med spännband och hemsk bh.
joy wagner

16:e kommentar, skriven , av Karolin:

Haha oj vilken skillnad :) Önskar jag också vågade operera brösten :) Men vet inte om jag skulle göra det för min egen skull eller för samhällets normer haha! Tycke det är så himla fint hehe :)

Svar: Klart du vågar! Men man ska alltid göra det för sin egen skull och ingen annans<3Ha en super bäst onsdag!
joy wagner

17:e kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Sv: Det måste jag genast kolla in :D Fast kanske är lite farligt, jag borde inte spendera massa pengar just nu :P

Svar: do it ;)
joy wagner

Kommentera inlägget här :