Helg & Vardagsdrink

publicerat i Recept drinkar;
Jag älskar att blandra bäriga drikar med eller utan alkohol. 
 
Just nu sitter jag och avnjuter en Jorgubbshake som är så enkel att göra och smakar otroligt mumsigt.
1 dl frysta jordgubbar
1/2 dl mjölk
1 msk honug
Mixa allt och häll upp i ett passande glas toppa med mynta eller citronmelissblad.
Till helgen gjorde jag blåbär/hallon drinkar som passar bäst med rum.
Blanda gärna en flaska med socker och vatten några dagar innan.
2 1/2 dl frysta blåbär/Hallon
8 cl rum
1 dl sockervatten
Mixa allt och servera med någon vacker dekoration.
Hoppas det smakar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av irma frisör och makeupartist!:

Hej! Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna Uniq One Hair Treatment.
Mer info om tävlingen och produkten finns på bloggen!
Välkommen!

2:a kommentar, skriven , av EllenF:

Ser jättegott ut!

Svar: Det var det <3
joy wagner

3:e kommentar, skriven , av Sanna:

Så mumsiga! :o Hoppas du får en fin måndag! ♡

Svar: det är dom verkligen! Samma till dig<3
joy wagner

4:e kommentar, skriven , av Sanna:

Tack så mycket! =)

5:e kommentar, skriven , av elin stridh:

gud så smaskigt :D

Svar: det är de! hihi
joy wagner

6:e kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Ser jättefint ut ^^,

Svar: Tcck snälla du!
joy wagner

7:e kommentar, skriven , av candy♥:

Vad gott det ser ut:)

Svar: det är smaskigt! du får prova!
joy wagner

8:e kommentar, skriven , av Emelie:

Hej! Du lämnade ju ett spår i min blogg så nu lämnar jag ett i ditt :) Har en fråga, såg att du gjort dina läppar. Jag har funderat på det ifrån och till i flera år. Men känt att det kanske inte är värt pengarna.
Men gjorde du med botox eller filler?
/Emelie

Svar: Hejsan emelie! Ja det har jag gjort några gånger tycker jag absolut du ska prova! Jag brukar ha restylane :) vilket jag känner mig väldigt nöjd med! Kram på dig... glöm inte att man inte ska vara gravid eller amma när du gör detta;)
joy wagner

9:e kommentar, skriven , av Jojo:

Gott!

10:e kommentar, skriven , av bella:

åh va fin blogg du har! :) kolla gärna in min om du har tid
www.isabellamillings.blogg.se

Svar: Tack vad snällt av dig! Ska jag absolut göra<3
joy wagner

11:e kommentar, skriven , av aina [fotoblogg]:

Ser så himla gott ut :)

Svar: Ja det är super smarrigt.. Även så mumsigt att göra med mango kiwi<3
joy wagner

12:e kommentar, skriven , av ctinas:

Åh smoothies är ju mina favoritfrukostar!
Tack för tiiips! :D

Svar: Ja jag får aldrig nog.. blir sugen på att göra en nu direkt faktiskt!
joy wagner

13:e kommentar, skriven , av Knaperbloggen:

gud vad gott :D

Svar: Ja så smaskens<3 ha en fin kväll!
joy wagner

14:e kommentar, skriven , av Emelie :

Nej ska absolut inte göra det nu, utan sen. Hur länge har det hållt på dig och hur mycket lägger du i läpparna? :)

Svar: För mig sitter de i ca 3-4 månader sen är det dags igen.. 1 ml har jag haft men är sugen på 2 ml denna gången :D
joy wagner

15:e kommentar, skriven , av jylice:

Vad tycker du om feminism? Jag skulle gärna vilja veta din åsikt kring det ämnet... Läs gärna mitt inlägg om feminism här och lämna sedan en kommentar om vad du tycker om just feminismen :) kram
http://jylice.blogg.se/2014/february/feminism.html#comment

16:e kommentar, skriven , av HelenaML:

Shit, vad gott det där ser ut! Det ska testas! :)

Svar: Gör det smakar smaskens :D
joy wagner

17:e kommentar, skriven , av Eva:

Det såg ju väldigt gott ut.

Svar: Jag lovar att den var det med;)
joy wagner

18:e kommentar, skriven , av ♫♪ sandra - en musikblogg:

gott!

Svar: Ja verkligen!!
joy wagner

19:e kommentar, skriven , av Bohemhoe:

nomnomnomnomnom så gott!

Svar: Ja det var verkligen nom nom nom
joy wagner

20:e kommentar, skriven , av Sofie Hedman:

Ååhhh så gott! :)
KRAM

Svar: Ja två sådana slank ner i magen fint :)
joy wagner

21:e kommentar, skriven , av Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil:

Åh vad otroligt gott det ser ut, måste jag testa någon gång, trots att bara den första gäller om man ska tänka kortsiktig i alla fall haha :)

Svar: Hahaha ja den andra är till för helgnöjen;)
joy wagner

22:e kommentar, skriven , av K a r r o:

Ser verkligen superdupergott ut!! Älskar färgerna på resultatet :D

Svar: Ja visst ser det mumsigt ut.. ha en toppen kväll!
joy wagner

23:e kommentar, skriven , av TamiS:

Hittade inga uppsättningar men hittade detta,ser gott ut :)

Svar: Ja de där är riktigt mums! Nja är lite dålig på att dela med mig av mitt yrke tyvärr!
joy wagner

Kommentera inlägget här :