Fyll läpparna hemma?

publicerat i Skönhetsingrepp;
Jag blir orolig när jag sitter och kikar runder för lite nät shopping och hittar att man kan men ett enkelt klick och ett kreditkort beställa hem sprutor med fillers för eget bruk! VAD ÄR DETTA?
Nog för att det är dyrt att cirka var fjärde månad gå och betala i snitt 3000 kr för att fylla läpparna (eller vad man nu vill fylla ut) men är man verkligen så snål att man utsätter sig själv för fara genom att göra det själv hemma?
Dessutom vad innehåller sprutan?
Usch jag blir arg och orolig över detta. Har man inte råd att gå till någon som är utbildad och kunnig i detta får man antigen strunta i det eller spara!
 
Upprörd Joy
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Håller med! Man kan inte ta sånna risker med kroppen. Man vet ju inte vad som kan hända liksom.

Svar: nej usch och fy!!!!
joy wagner

2:a kommentar, skriven , av Martina:

Men shit! Att folk ens vågar göra det :S
Fick en massa värdecheckar på 500kr när jag var på skönhetsmässan. Gäller för Juvadermbehandling på flera kliniker i Stockholm. Tycker det är bra av dem att dela ut det så folk kan få det lite billigare. Inte för att jag har någon nytta av dessa själv, men ändå.

Svar: Ja usch jag förstår inte detta! Ja men det är vettigt att dom delar ut dessa ibland :)
Glad alla hjärtans dag <3<3<3<3
joy wagner

3:e kommentar, skriven , av Fyrtiotaggare :):

Jobbigt om det blir fel också, ingen att skylla på förutom en själv. Låter riskfyllt men kanske tänkt till de som kan. Hoppas jag!

Svar: fast dom som kan har ku sina egna leverantörer.. svårt att tänka mig att dom skulle sitta över nätet och beställa från en vanlig hemsida;)
joy wagner

4:e kommentar, skriven , av Lilly:

Förra året så sa Ls gudmor Mella att dom gör sånt här i Malmö och då kostar det tydligen antingen var det 500 kr eller 1000 kr per gång.

Svar: Jag går till syster petra i hässleholm hon är jätte duktig och jag litar på henne. Men tack för tipset:)
joy wagner

5:e kommentar, skriven , av Lilly:

Jaha, nej jag tänkte mer jämnföra priserna av vad jag visste, men varsegod. :)

Svar: absolut :))
joy wagner

6:e kommentar, skriven , av Anna Silfverstolpe:

Usch detta verkar ju inte riktigt klokt!

Svar: Nej verkligen inte! usch och fy!
joy wagner

Kommentera inlägget här :