Blir så trött.. storlek på bröstinplantat.

publicerat i Skönhetsingrepp;
Jag blir så trött på människor som hänger upp sig på bh storleker och hur många ML man lagt in!
 
Spelar det någon roll? Är det inte de viktigaste att det passar ens kropp och uppfyller ens egna önskningar?
Folk skriver till mig och frågar vad jag har för bh storlek och hur mycket jag lagt in när jag berättar det blir dom helt galna och tycker jag är patetisk... um?
Alla har vi olika kroppsformer och ser olika ut därför kan en storlek passa mig med inte dig, så varför hänga upp sig på storlekar hela tiden?
 
Om en kvinna på 55 kg 165 cm lång lägger in 400 ml i sina bröst kommer det antadligen se fylliga ut medans om en kvinna på 80 kg 165 cm lång lägger in lika mycket kommer det se väldigt mycket mindre ut på henne?
 
Jag är 167 cm lång väger cirka 67 kg och har lagt in Mentor 700 ml hög profil!
Tyck vad du vill om detta, kommer ändå vara lika nöjd!
 
 
Ha en fin dag.
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Hey!
Var gärna med och tävla på min blogg om en Mix&GO mixer från C3, då man mixar direkt i en shaker!!
KRAM

Svar: tack så hemskt mycket är med i tävlingen men blev lite fundersam vilket nummer jag hamnade på, på bloglovin tror det var 661?
Många kramar!
joy wagner

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Det är väl iaf du som skall ha dom å trivas?! Du ska inte bry dig om va andra tycker, om du mår bra är det, de viktigaste! :)

Svar: Jagg jag tycker ju det! Tack så hemskt mycket... många kramar på dig!
joy wagner

3:e kommentar, skriven , av Jessica:

Hur får du reklamen under dina inlägg? :) Vill oxå ha det men vet inte vart man lägger in länken.

Svar: Hahah jadu jag har inte en aning :P om jag ska vara ärlig
joy wagner

4:e kommentar, skriven , av Jessica:

Awww synd, men tack ändå :D

5:e kommentar, skriven , av Martina:

Äh, folk har på tok för mycket synpunkter om saker som inte rör dem ett jävla dugg! Bara skit i dem, kläm lite på brösten och var glad :D

Svar: det är väl så! ja absolut ska jag göra haha
joy wagner

6:e kommentar, skriven , av Johanna Wahlberg:

SV: Ja, så är det ju... Och när jag väl har hittat en favorit så fortsätter jag gärna att köpa den istället för att testa nya produkter haha!

Tack så mycket & fin blogg!! :)

Svar: ja visst är det så! åh tack så hemskt mycket kram på dig!
joy wagner

7:e kommentar, skriven , av G I N A ~:

fin blogg :) ska vi följa varandra på bloglovin?

Svar: åh tack<<<<<<<<<<<<<<<3 kan vi absolut göra har lagt till dig nu
joy wagner

8:e kommentar, skriven , av Linnéa Alpsten:

Jag tycker man får göra precis som man vill med sin kropp, ingen annan ska styra över det! :)

Svar: Mycket riktigt! Tack ha en bra helg!
joy wagner

9:e kommentar, skriven , av ebba:

suoerfin blogg!

Svar: Tack så hemskt mycket ebba!
joy wagner

10:e kommentar, skriven , av elin stridh:

håller med dig!

Svar: Vad bra! Trevlig helg elin!
joy wagner

11:e kommentar, skriven , av Malin:

Söt header! :)

Svar: Tack<3
joy wagner

12:e kommentar, skriven , av Helena ML:

Jag förstår precis hur du tänker och jag håller med. Jag är 175cm och väger mindre än normalt. Har smala föräldrar och jag är skapt sådan. Jag hade sett väldigt konstig ut i större bröst än vad jag har nu, och jag har ganska små. Men jag är nöjd så. :)
Jag tycker att så länge man är nöjd och att man gör det för sin egen skull så är det bra. Det viktigaste är att man mår bra med sig själv. :)

Svar: Japp! du har helt rätt!Ha en fin lördag hoppas den blir helt suverän;)

KRAAAAM
joy wagner

13:e kommentar, skriven , av elin stridh:

hoppas du får ne fin kväll!

Svar: tack snälla!
joy wagner

Kommentera inlägget här :