jewellery

publicerat i My sweet Day;
Jag är så tråkig när det kommer till smycken använder nästan alltid samma fast jag har otroligt mycket fina smycken.
Har du några absoluta favoriter?
Jag har alltid tycket mer om silver än guld om jag ska vara ärlig, vad föredrar du?
 
När jag fyllde 20 år fick jag ett Thomas Sabo halsband med en sax och en kam i det använder jag väldigt ofta ja och mitt Pandora tar jag inprincip aldrig av mig. Sist men inte minst är min förlovningsring som en i familjen gjort till mig och min sambo, jag har ett M på min och han ett J.
 
Hoppas alla får en riktigt fin helg!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hannah:

SV: Det var ju synd, men om du vet någon som letar efter en överdel så kan du ju alltid tips dom om mig. ;) Har ju även fler saker till salu under kategorin "Bloppis" också! :) Hoppas du får en riktigt fin helg du med! :)

P.S Är du intresserad av tävlingar? Läs då mitt inlägg "Fototävling + bloggtävling", du hittar dit genom inlägget "Påminnelse fototävling + bloggtävling" som jag skrivit idag :)

2:a kommentar, skriven , av Jonna:


fina smycken....trevlig blogg du har

Svar: Tack så hemskt mycket..
joy wagner

3:e kommentar, skriven , av Hanna Karlsson:

Fina smycken!

Svar: Tack så mycket :)
joy wagner

4:e kommentar, skriven , av Sandra:

Väldigt fina smycken, speciellt den med saxen och kammen :) vart har du köpt den?

Svar: Tack! ja de fick jag för några år sedan då jag fyllde 20. Det är ett Thomas sabo halsband så i alla smyckes affärer tror jag.. om inte annat kan dom säker beställa hem ett till dig :)
joy wagner

5:e kommentar, skriven , av Ann-Christine:

Jag tar heller aldrig av mig mitt pandora armband, det passar alltid bra till allting i stort sett! Och precis som du är jag också en silver-tjej, fast jag tycker guldsmycken är såå snyggt på andra och har försökt att ha det också men alltid ramlat tillbaks i mina silver vanor haha. Det känns bäst helt enkelt! Tycker verkligen dina berlocker va superfina :) kram!

Svar: Jag förstår precis vad du menar! Ska ut i morgon så får väl slänga en blick i smyckeskrinet och se om jag hittar något annat för en gångs skull;) kram<3
joy wagner

6:e kommentar, skriven , av ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

Hej! Nu behöver jag din hjälp med att ge fler barn och unga livsviktiga operationer för att dom ska kunna leva ett så friskt och bra liv som möjligt och för att dom ska slippa leva undangömda! Kika in på min blogg för att läsa mer och tipsa gärna dina nära och kära att göra likadant! Tack på förhand :)

7:e kommentar, skriven , av Elina:

Superfina Bilder! Ha en bra helg du med:)

Svar: Tack så hemskt mycket :)
joy wagner

8:e kommentar, skriven , av Mizca:

Det enda smycket jag använder är min förlovningsring, tycker det är fint att ha armband, ringar och halsband (hål i öronen) men jag känner mig obekväm med det.

Svar: Tack så mycket!
Ja, änsålänge har det vart bra! Gick fint att köra hit, stannade på vägen några ggr o kollade affärer o åt.. käkade precis god buffefrukost och nu skall jag jobba lite med mina tavlor medan sambon är på kurs :) (anledning till vi är här)

Trevlig lördag på dig.

Svar: Hoppas kursen gick bra för honom:)Ja man ska använda de smycket man känner sig bekväm i :)
joy wagner

9:e kommentar, skriven , av J o j z y ♛:

Fint!

Svar: Tack så hemskt mycket :;)
joy wagner

10:e kommentar, skriven , av Johanna - A dream as a model ♥:

så fina :D

Svar: Tack ska du ha! hoppas du har en fin söndag!
joy wagner

11:e kommentar, skriven , av coffeeandcupcake.blogg.se:

Så fina smycken :)

Svar: Ja jag gillar dom :)+
joy wagner

12:e kommentar, skriven , av Emma Svensson:

Gratis kläder? Klicka på länken längst ner i detta inlägg - http://karolinaemma.blogg.se/2014/april/vardagslyx.html#comment

13:e kommentar, skriven , av Hannah:

Fin blogg du har!

Svar: Tack så hemskt mycket! hoppas du har en fin söndag!
joy wagner

14:e kommentar, skriven , av vanja:

gulliga smycken :)

Svar: Hahaha ja tack!Hoppas du har en riktigt fin söndagskväll<3
joy wagner

15:e kommentar, skriven , av MATILDA:

fina!

16:e kommentar, skriven , av Evelina:

vilken fin header du har! :D

Svar: Tack så hemskt mycket<3
joy wagner

17:e kommentar, skriven , av ST:

Guld över silver alla gånger. Men det beror nog mycket på vad min hudnyans passar bäst till.

Svar: så sant.. min passar just bäst till silver så :) hoppas du får en fin vecka!
joy wagner

18:e kommentar, skriven , av Johana Duggin:

snyggt! =)

Svar: Tack så hemskt mycket :) Hoppas du har enn fin måndag<3
joy wagner

19:e kommentar, skriven , av ida:

mitt favorit smycke är nog mina tunna ringar som jag har "lager på lager"!!❤

Svar: Ja oh dom är så fina :) Ha en fin kväll!
joy wagner

Kommentera inlägget här :