Jag är tillbaka med pennan

publicerat i My sweet Day;
Ja det är länge sen jag målade något, ja säkert över 3 år sedan.
Man ska verkligen känna för det annars går det verkligen inte
 
Ikväll så slog blixten ner i Joyans skalle och sa
skissa upp ett par vingar,VINGAR? jag har aldrig skissat vingar.....
Jaja here we go... Som ni ser är dom inte ens halvklara och ser allmänt konstiga ut men får se om jag lyckas avsluta det jag påböjrat...
 
Vingar, vem tusan sa att jag skulle ge mig på det?
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lisa:

Va duktig du är!!

Svar: Tack snälla du<3<3
joy wagner

2:a kommentar, skriven , av Caroline Blomberg:

men gud va duktig du är!

Svar: Tack! hoppas du har en riktigt fin helg<3
joy wagner

3:e kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Ser riktigt bra ut :)

Svar: Haha do my best;)
joy wagner

4:e kommentar, skriven , av Martina:

Guuuud så duktig du är! :D

Svar: Tack snälla du<3
joy wagner

5:e kommentar, skriven , av dite:

gud så duktig, vill också kunna rita så bra haha!

Svar: Tack så hemskt mycket...Det är bara att öva;)
joy wagner

6:e kommentar, skriven , av Amanda Björn:

Vad duktig du är!! :)

Svar: Tack så hemskt mycket<3
joy wagner

Kommentera inlägget här :