Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ♫♪ sandra - en musikblogg:

kul att läsa :)

Svar: Haha ja ibland kan man reta sig på de mest märkliga sakerna... va gärna med i min tävling! sov söttis
joy wagner

2:a kommentar, skriven , av vanja:

trean hatar jag med :P

Svar: Hahaha ah jäklar vad man kan störa sig:P Glöm inte tävla:D
joy wagner

3:e kommentar, skriven , av Jessica:

Haha toapappret är värst

Svar: Hahaha ah de är riktigt illa :P
joy wagner

4:e kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Haha, känner igen mig i alla x'D Speciellt den sista, får putta på min sambo ett antal gånger på natten så att det kan bli tyst en stund så jag kan somna om ^^,

Svar: Hahaha ja usch.. jag brukar hålla för mickes näsa XD då jäklar vaknar han iaf:P jag menar kan inte jag sova för hans oväsen ska inte han de heller?
joy wagner

5:e kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Sv: Haha precis x'D Det måste ju vara lika ^^,

Svar: Att det måste muhahaha
joy wagner

6:e kommentar, skriven , av Emma Berglund:

svar; :)

7:e kommentar, skriven , av Micaela Åhman:

Nr 2 och 3 är de enda jag brukar störa mig på. Att min sambo snarkar tycker jag är mysigt :)

Svar: Ja jo snarka kan vara smått sött i en lagom ljudnivå:P
joy wagner

8:e kommentar, skriven , av Ronja:

3:an!! Ohmygod, so much - hatet när det händer! Haha :P

Svar: Hahaha ja jag håller med :P
joy wagner

Kommentera inlägget här :