Svar på frågor i mail

publicerat i My sweet Day;
Follow on Bloglovin
Nu har jag sammanfattat en del av frågorna jag fått i min mail de senaste dagarna. Super kul att så många är intresserade av mig och min blogg.
 
Jag är 15 år gammal och undar vad ditt bästa tips till tjejer i min ålder är?
Svar: Att våga stå upp för dig själv, visa vem du är och vad du vill. Att våga prata med vuxna människor om känslor (dom är faktiskt bättre än vi tror). Glöm aldrig att du är vacker som du är.
 
 Jag är intresserad av att göra en bröstförstoring vilken klinik kan du rekomendera och vilken doctor och hur mycket la du in?
Svar: Jag har gjort min operation på Citadellkliniken i Landskrona och är verkligen jätte nöjd både med resultat och personal. Jag fick äran att träffa Dr.Jörg Bhon och vill varmt rekomendera honom. Jag har lagt in 700 ml mentor high profil i varje bröst. Detta är så olika vad som passar just din kropp.
 
 
  Jag vill bli frisör. Läste du till frisör på gymnasiet?
Svar: Man ska absolut våga läsa till det man brinner för. Jag hoppade av gymnasiet och läste till frisör på en privatskola i Malmö. Jätte nöjd med min utbilldning.
 
 
 Är verkligen intresserad av att förstora mina läppar inte så mycket men lite. Vad har du använt, hur mycket och gjorde det ont?
Svar: Jag föredrar Restylane och brukar ha 1ml men nästa gång blir det nog 2 ml. Ont ja det känns ju men absolut inget som jag skulle beskriva som stor smärta. Rådfråga gärna en som arbetar med detta så får du svar på vad som passar just dig.
 
 Joy du är så vit borde inte du sola?
Svar: Haha ja detta var ju en spännande fråga. Jag är naturligt rödhårig därav ganska vit. Någon måste ju vara det?
 
 
 Vem Är pappa till din son?
Svar: Michael Wästerlid är min blivande man och stora kärlek. Så stolt att få ha burit hans barn.
 
 
 Kan inte du visa lite mer av ditt hem? Hade varit så roligt att se.
Svar: Jo absolut kan jag visa mer av mitt hem men nästan lättare att göra ett helt inlägg om detta.
 
 
 
Nu har jag besvart nästan alla frågor som jag fått. de som inte har blivit besvarade anser jag vara stötande eller kränkande.
 
Super stora kramar till er alla<3
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Jag är lite så där kär som man bara kan bli i saker i din klocka... vart har du köpt den och vad kostar den? :D

Svar: Jag förstår din förälskelse;) det blev jag med så fort jag fick syn på den i en liten blomaffär i klippan (skåne) den är verkligen enorm klockan och jag betalade 2199.- för den :P
joy wagner

2:a kommentar, skriven , av Emelie:

Hej, jättefin blogg! :)

Svar: Tack så hemskt mycket:) trevlig helg!
joy wagner

3:e kommentar, skriven , av Jessica:

Tackar! :D

Svar: inga problem :)
joy wagner

4:e kommentar, skriven , av Mira:

Hej! Tack för kommentaren, jag kika på din blogg och den var väldigt intressant och du lägger härliga bilder :)

Svar: Tack så hemskt mycket :)
joy wagner

5:e kommentar, skriven , av Fröken Grön:

Sv: Tack! Min favorit färg är också grön. Så det mesta jag äger är just grönt! Älska! :D Kramis!

Svar: Grönt är absolut snyggast;)
joy wagner

6:e kommentar, skriven , av Martina:

Tänkte att jag skulle slänga in ett tips till dig! Har tävling på min blogg för alla som gillar nageldesign!
Ha en fin dag! <3

7:e kommentar, skriven , av Nicole Stjernberg:

Vilken fantastisk person du verkar vara, du är otroligt vacker och verkar vara dig själv och sticka ut ur mängden på ett bra sätt :)

Svar: Tack så hemskt mycket! Jajag försöker leva efter det<3 trevlig helg på dig
joy wagner

Kommentera inlägget här :