Tatuera Ögonbrynen?

publicerat i My sweet Day;
Follow on Bloglovin
För lite mer än 1 år sedan bestämde jag mig för att tatuera mina ögonbryn. På salongen där jag jobbade då utförde en mycket skicklig tjej detta.
Hon använder sig av golden eye micropigmentering vilket jag starkt kan rekomendera.
 
Det sitter inte for life utan man får efter några år göra om det vilket jag tycker är bra för vem vill ha ögonbrynen under ögonen efter några år?
För mig som aldrig fick till en snygg form dessutom saknade lite hår längst ut var detta en av dom bästa sakerna jag gjort!
 
Före
 
Efter
 
Puss & Kram Take Care

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah Moberg:

Blev riktigt bra :)

Svar: Tack ja jag är super nöjd :) slippa pilla med de där varje morgon :)
Joy Wagner

2:a kommentar, skriven , av Sarah Moberg:

Hehe, jaa det kan jag förstå ^^, Jag blir då aldrig nöjd med mina :P

Svar: överväga att tatuera dom kanske? men var noga med vem du går till :) och billigast är inte alltid bäst ;)
Joy Wagner

3:e kommentar, skriven , av Sarah Moberg:

Det känns nog lite väl läskigt, hade vart så rädd att jag inte blivit nöjd :P

Svar: man målar formen först och du får hela tiden se och godkänna även välja färg mm... sen försvinner de ju efter några år ;) kan varmt rekomendera Lisa på Salong Qetesh i Hässleholm (skåne)
Joy Wagner

4:e kommentar, skriven , av Sarah Moberg:

Kan ju vara något att fundera på ^^,

Svar: tycker jag kommer inte ångra dig :)
Joy Wagner

5:e kommentar, skriven , av Linn :

Åh, skulle också vilja göra det! :) hur mycket kostar det?

Sv: Tack! Haha, självklart! ;D

Svar: Beror på var du gör de någonstans och vilken teknik kommer knappt ihåg vad jag betalade men tror de var ca 3500-4000 kr :) då ingår en påfyllning efter en månad :)
Joy Wagner

6:e kommentar, skriven , av Mikxki:

Riktigt snyggt! :)

Svar: Tack ska du ha :) ha en härlig måndag :)
Joy Wagner

7:e kommentar, skriven , av annsoh:

Åååh! jätte fina bilder! :) lust och följas via bloglovin :)?

Svar: hej tack! ja visst.. :) tillagd på bloglovin
Joy Wagner

8:e kommentar, skriven , av My:

Snyggt :) DU passar i det!

Svar: Tack ska du ha My
Joy Wagner

9:e kommentar, skriven , av ami:

Supersnyggt! Men vad kostar det att göra? :)

Svar: tack! ja de beror på var du gör de någonstans.. viktigast är att du kollar upp vem du går till och inte priset.. kommer knappt ihåg vad jag betalade men var runt 3500-4000 kr och då ingår en påfyllning efter en månad! forfarande lika nöjd!
Joy Wagner

10:e kommentar, skriven , av sara:

snyggt det blev! :)

Svar: Tack :))
Joy Wagner

11:e kommentar, skriven , av my:

Det är ju jättebra. Snyggt och smidigt för man behöver inte hålla på och sminka sig! Bra att det inte sitter förevigt också :D

Svar: ja absolut så värt det!
många måndagskramar!
Joy Wagner

12:e kommentar, skriven , av Lilly:

Jag har länge tänkt på att göra det då jag hade en frisör 2009 i Nässjö som hade tatuerat ögonbrynen. Tycker det är en smart grej att göra som du skriver, men jag vågar inte för jag är rädd att det ska göra ont. xD Jag kan inte ens noppa mina för jag är så rädd för smärtan. Känns löjligt att skriva det när man sitter här med 15 tatueringar....Men jag vet ju hur alla dom känns. :P

Svar: jag tyckte inte att de var så farligt.. man står ut :)
Joy Wagner

13:e kommentar, skriven , av Lilly:

Okej, men nja vågar inte. xD

14:e kommentar, skriven , av Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Snyggt! :)

Svar: tack :)
Joy Wagner

Kommentera inlägget här :