Tävlingsdax

publicerat i My sweet Day;
Follow on Bloglovin
 
 
Då tycker jag det är dags för en tävling igen.
Själklart finns det ett hemligt pris och kan ge som ledtråd att det innehåller 3 stycker produkter för färgat hår
av märket schwarzkopf.
 
 
Vad du behöver göra för att vara med:
Gissa ålder på min sambo som kommentar (gäller att hamna närmast).
 
För extra chans att vinna (absolut inget måste):
Följ min blogg via bloglovin.
Tipsa andra om denna tävling genom att göra ett inlägg på din blogg.
(försöker följa alla som vill följa min blogg)
 
Kommer om någon dag kontakta vinnaren via mail och presentera den här på bloggen.
Lycka till!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alina:

Kul tävling! Mitt hår skulle behöva få sig lite produkter, e fattig student så jag har tyvärr aldrig råd att ta hand om mitt hår som jag borde!

Följer dig på bloglovin och skrivit i ett inlägg om tävlingen! =)

Min gissning på din sambos ålder är 29! =)

Svar: HEJA HEJA lycka till!
joy wagner

2:a kommentar, skriven , av s a r a h m o b e r g:

Måste först bara säga att GUD vad fina ni är tillsammans, jättefin bild :) Sen känns det helt omöjligt att gissa hans ålder, men jag gissar på.. 25 :P

Sen följer jag dig redan på bloglovin, och tänkte även göra ett inlägg och tipsa om tävlingen :)

Svar: Tack så hemskt mycket!HEJA HEJA lycka till :D
joy wagner

3:e kommentar, skriven , av maria:

Följer också dig på bloglovin och jag gissar på att han är 27 :-)

Svar: åhh vd roligt:) HEJA HEJA
joy wagner

4:e kommentar, skriven , av Nina:

Jag gissar på 25 :)

kram

5:e kommentar, skriven , av Lilly:

Jag gissar på att han är 27 år och jag kommer länka i min blogg att jag är med i din hårtävling för jag länkar alla mina hårtävlingar där i. :P

Svar: Super kul! Heja heja
joy wagner

6:e kommentar, skriven , av Michaela:

26 tror jag på :)

Svar: HEJA HEJA!
joy wagner

7:e kommentar, skriven , av Lilly:

Hoppas det är rätt. :D

8:e kommentar, skriven , av Mia:

Såg länken på dotterns blogg linajosefinberg.se o det står inte att det är åldersgräns att gissa ;-) han är lite lik hennes sambo så jag gissar faktiskt på någonstans mellan 21 och 22 år

Svar: HEJA HEJA.. absolut ingen åldersgräns! jätte kul att du ville vara med
joy wagner

9:e kommentar, skriven , av Jenna Thyren:

Ni är väldigt fina tillsammans! Skulle behöva lite nya produkter för mitt slitna och tråkiga hår haha

jag gissar på 22/23 !:)

Svar: heja heja... då får vi hålla tummarna gör gärna ett inlägg om tävligen för en större chans att bli en lycklig vinnare av 3 fina hårprodukter!
joy wagner

10:e kommentar, skriven , av EMMAS!:

gissar på 25! =)

Svar: heja heja.. gör gärna ett inlägg om tävlingen om du har några minuter över:)
joy wagner

11:e kommentar, skriven , av ida:

Jag tror han är 25, gud vad ni är fina tillsammans! :) Följer dig på bloglovin!

Svar: Heja heja... tack så hemskt mycket :) åh vad roligt :) gör gärna ett inlägg om tävlingen om du har tid och lust... kram på dig
joy wagner

12:e kommentar, skriven , av Julias skönhetsblogg:

Jag gissar på 24! Jättefin bild! :)

Svar: tack så hemskt mycket heja heja!
joy wagner

13:e kommentar, skriven , av liridona:

26 år

Svar: heja heja
joy wagner

14:e kommentar, skriven , av Patricia Karlsson:

Jag gissar på 24 alltså född 1990 kanske! :D
Fina ni är tillsammans! :D

Svar: tack så hemskt mycket heja heja! glöm inte göra ett inlägg för större chans
joy wagner

15:e kommentar, skriven , av Alice:

Jag tror att han är 27! :)
Skulle behöva lite produkter till färgat hår ;)

Svar: heja heja! ja de är aldrig fel.. gör gärna ett inlägg om tävligen för lite större chans
joy wagner

16:e kommentar, skriven , av En chic mammas bekännelser:

Vad roligt att du gillar bilderna :)

Jag gissar på 28 :)

Svar: heja heja... ja dom var super fina
joy wagner

17:e kommentar, skriven , av coffeeandcupcake.blogg.se:

Ja gissar på 28 :)

Svar: heja heja.. :D
joy wagner

18:e kommentar, skriven , av Ewwe:

Jag vill jätte gärna vara med, och jag följer dej på bloglovin.. Min gissning ligger på 26 :D Och ska fixa ett inlägg om tävlingen nu :D

Svar: Heja heja... lycka till :)
följer dig med :)
joy wagner

19:e kommentar, skriven , av Martina:

Men guuud så svårt! Haha! Jag är verkligen totalsämst på att gissa ålder :P
Jag gissar på att han är 21 men kanske fyller 22 i år. (Jag fyller själv år sent på året så räknar med att alla andra gör det också, haha!)
Följer dig redan på Bloglovin' sedan låångt tidigare! :)

Svar: Heja heja... stort lycka till :) jätte kul att du ville vara med :)
joy wagner

20:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

Gissar på 22 och är gärna med! =)

Svar: Vad trevligt heja heja...
joy wagner

21:e kommentar, skriven , av Jeanette:

Hmm, varför ska det vara så svårt att gissa, haha.
Men jag gissar på att han är 24 :)

Ha en bra dag!

Svar: Heja heja... kommer kika efter en vinnare inom kort
joy wagner

22:e kommentar, skriven , av LINNEA:

kan inte läsa din kommentar du precis skicka , inlägget finns inte

Svar: detta är den tävlingen som du ska vara med i om du vill :DFör större chans så gör ett inlägg om tävlingen och följ mig via bloglovin
glöm inte gissa hans ålder :D
joy wagner

23:e kommentar, skriven , av Frida:

Jag tror på 27! Härlig blogg :) kram

Everydayblondes.blogg.se

Svar: heja heja... tack så hemskt mycket :)
joy wagner

24:e kommentar, skriven , av Underneath The Stars:

Jag gissar på 27! :)

Svar: Heja heja... kul att du kikade in hos mig :)
joy wagner

25:e kommentar, skriven , av kajsa:

Jag tror att han är 24 :)

Svar: heja heja... jätte kul att du vill delta
joy wagner

26:e kommentar, skriven , av LINNEA:

jag tror på 27! :)

Svar: heja heja
joy wagner

27:e kommentar, skriven , av Aurora:

Ni är riktigt fina tillsammans! Jag gissar nog på att han är ca 30... Hur gammal e du? Jättefin blogg, förästen!❤

Svar: åh vad roligt att du ville vara med :) jag är 24 :)
joy wagner

Kommentera inlägget här :