Inlove whit haters

publicerat i My sweet Day;
Jag är så trött och framförallt fööör gammal för att ta åt mig av allt negativt vi människor säger till varandra.
Varför försöka göra en annan människa ledsen när man kan göra den glad?
Folk har många fördomar om mig vilket jag inte lägger någon energi på att ta åt mig av, Love haters?
Oftast får jag hemska kommentarer om mitt hår te.x pudel? Haha men va tusan?
 
Till alla er som blir kränkta och ledsna över vad andra säger till er BLI INTE DET ni är fina som ni är.
 
Till alla er som har något emot mig eller mitt utseende så spelar det ingen roll för att:
 
I WILL ALWAYS LOVE MY HAIR
I WILL ALWAYS BE ME & I WILL ALWAYS LOVE ME nO MATTER WHAT
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lilly:

Bra Joy. <3

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Bra skrivet!
Kan inte förstå att människor helt ärligt kan med att vara elaka bara för att de tror sig vara "osynliga"
Kram & tack för att du skriver bra och vill vara dig själv

Svar: det är väl så tyvärr finns ju bättre sätt att synas på enligt mig :)Tack så hemskt mycket<3
joy wagner

3:e kommentar, skriven , av Martina:

Haters gonna hate.
Potatoes gonna potate.
Alligators gonna aligate.
Som jag brukar säga... ;)

Svar: Hahaha så sant xD
joy wagner

4:e kommentar, skriven , av Viola:

Sv; tack så mycket och detsamma! fin bild:)

Svar: tack ska du ha :)
joy wagner

5:e kommentar, skriven , av Cathrine petersson:

Du är fin! :)

Svar: Tack ska du ha det värmer :)
joy wagner

6:e kommentar, skriven , av Alexandra - Lakeyours:

Fin bild!!

Kika gärna in på min blogg du har lust, kram!

Svar: Tack ska du ha :) ja det ska jag absolut göra!
joy wagner

7:e kommentar, skriven , av elin:

bra!

Svar: <3
joy wagner

8:e kommentar, skriven , av zara:

vilken fin bild :)<3

Svar: Tack så mycket :)
joy wagner

9:e kommentar, skriven , av peggy wagner:

Elakhet bottnar oftast i
osäkerhet, brist på självkänsla.
Det är synd om elaka Människor.

Svar: Det är väl tyvärr så...
joy wagner

Kommentera inlägget här :