Irriterande Fönstertittare

publicerat i My sweet Day;
Follow on Bloglovin
Är de någon mer än jag som älskar att ta långa promenader och kika in i andras fönster för att se hur dom har inrett (smygtittar lite diskret från gatan)? Själv älskar jag att inreda mitt hem med små detaljer direkt från hjärtat.
 
 
 
Mina älskade tavlor som pryder mitt vardagsrum. 
Egenmålat köksbord med liten hylla.
 
  Älskade mega klocka.
 
Sist men inte minst alla bebisleksaker som just nu pryder ca 100% av mitt hem.
 
 
Puss & Kram Take Care

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Australiengirls:

Hejsan!

Vad fint inrett! :D Hur kommer det sig att du började intressera dig för detta och att du ville bli frisör? :)

Kram,
Australiengirls

Svar: Frisör ville jag bli sen jag var liten tror jag :) och så blev det sen har jag tagit lite extra utbildningar... :)
Joy Wagner

2:a kommentar, skriven , av Helena ML:

Åh, så fint du har det! Jag längtar så till flytten när jag ser det här. Inte kul att inreda när jag snart ska flytta här ifrån.

Svar: så sant! jag har med nyss flyttat så de är rätt kul att inreda faktiskt!
Joy Wagner

3:e kommentar, skriven , av Michelle:

Vad fint du har det hemma!

Svar: Tack :)
Joy Wagner

4:e kommentar, skriven , av Linnéa Alpsten:

Så fint :)

Svar: tack ska du ha :) glöm inte va med i min tävling ;)
Joy Wagner

5:e kommentar, skriven , av Johanna (fotoblogg):

Supersnygga bilder!

Svar: Tack :)
joy wagner

6:e kommentar, skriven , av Emelie:

Åh så mycket fint! :D

Svar: tack :) ha en bra kväll!
joy wagner

7:e kommentar, skriven , av Denise:

Haha jag älskar också att titta in i andras hem när man är ute på promenad.. Men hatar samtidigt när andra smygtittar in i mitt xD

Svar: sååå sant hihi
joy wagner

8:e kommentar, skriven , av Agnes Bjurek:

Superfint! :D

Svar: tack!
joy wagner

Kommentera inlägget här :