Vinnaren är...

publicerat i My sweet Day;
Kan ju börja med att ursäkta lite småskabbiga bilder på mig haha!
 
Jag sa att en vinnare skulle bli av igår men tyvärr kom jag inte hem förrän 06.00 i morse.
Meningen var lite shopping på Väla sen lite god mat i Helsingborgs centrum men slutade alldeles för trevligt så vi stannade "några" timmar till.
 
Vad gjorde ni igår?
 
 
 
 
 
 
Ja nu till de ni väntat på Vinnaren är:
 
Photohugs - En härlig blogg med massor av vackra bilder, värd att besöka!
 
Jessica skicka gärna din address till [email protected]
 
 
Ha en riktigt fin lördag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Åhh va kul! Tackar :-)
Kram

2:a kommentar, skriven , av Hanna:

Hej!!
Du har en fantastik blogg, skulle bli glad om du ställde en fråga på min frågestund!!
Ha en bra fredag :)

3:e kommentar, skriven , av Christen:

Hej! Sjukt fin blogg du har :)

4:e kommentar, skriven , av Katta:

Hej jätte fin blogg du har :D Jag skulle bli väldigt glad i fall du ville kolla in min blogg och gärna lämna en kommentar efter dig. Och om du gillar den så är du välkommen tillbaka :D Kram på dig :).

5:e kommentar, skriven , av sandra:

Älskar din jättefina blogg! Fortsätt som du gör, stor inspirationskälla för mig och säkert för många andra. <3

6:e kommentar, skriven , av Emelie:

Jättefin blogg, allt bra med dig? :)

7:e kommentar, skriven , av Amanda Nordqvist:

Jag är på väg att åka till USA som au pair nu i höst, så kika gärna in på bloggen och följ med på mitt äventyr från början till slut!

8:e kommentar, skriven , av Katta:

Fin blogg du har! Kika gärna in på min blogg :). Kram!

9:e kommentar, skriven , av Julia ♥:

Jätte fin blogg, kolla gärna in i min blogg! ♥

10:e kommentar, skriven , av shazi:

ser så gott ut, älskar ditt hår också!

11:e kommentar, skriven , av tommy:

fina bilder =)

Kommentera inlägget här :