Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Martina:

Påsk för mig är när man får vara tillsammans med familj, släkt och vänner. Visa att det betyder massor för än. Det är en trevlig lång helg tillsammans med de man älskar.

Delat tävlingen!

2:a kommentar, skriven , av Ithrenniel:

Påsken för mig betyder en resa till mormor där hela tjocka släkten samlas. Påsken betyder god mat, grillning och godis. Påsken betyder att vara med sin familj och ta hand om varandra. Påsken betyder att man ska ha roligt tillsammans och träffa de man kanske inte träffar så ofta. :)

3:e kommentar, skriven , av Ithrenniel:

P.S Jag länkar tävlingen på min blogg med :)

4:e kommentar, skriven , av Sandra:

påsk är för mig inte så speciell, men det är absolut den mysigaste helgen på väldigt länge! Man delar glädje med sina nära och kära och visar att man bryr sig om varandra, det är påsk för mig :)
Kram<3

ps: delat på min blogg och följer via bloglovin :D

5:e kommentar, skriven , av Ewwe:

Påsken för mej betyder en trevlig dag hos mor med hela familjen, god mat och sedan se när alla barnen får ett påskägg var av påskharen.

Har delat på min blogg och följer dej även via bloglovin

Kram på dej <3

6:e kommentar, skriven , av Gruden:

För mig är påsken en tid på året som man samlar hela tjocka släkten och äter ägg och små släktingarna får springa omkring och leta påsk ägg som man någon timme tidigare har hittat och ätit upp allt godis i. Men det roligaste med påsken måste nog vara allas ansiktsuttryck när dom ser att det regnar, och godiset har blivit förstört! :D

Har delat på min blogg!! :)

7:e kommentar, skriven , av freja:

Självklart är jag med!
Påsken för mig är en underbar högtid med en tysklandsresa med familjen för bad och avslappning som jag längtar efter hela året. Det är också mys och trevliga stunder med släkt och vänner, att sprida kärlek och lycka till varandra och välkomna sommaren och värmen :)

ska gå in o dela nu ;)

8:e kommentar, skriven , av Annie:

Hej på dig, hur är det?
Jag måste säga att din blogg är jättefin. Just nu har jag en frågestund på min blogg som jag skulle bli tacksam för om du skrev några frågor till min frågestund jag har, kram!

Och förresten, här ska jag kika in fler gånger, läsvärd blogg! :)

Svar: ska absolut kika in! var du inte sugen att vara med och tävla kanske?
joy wagner

9:e kommentar, skriven , av Jessica:

Påsken för mig är mat, glädje och äggjakt! Jag gömmer ägg i lägenheten (eller om vi är någon annanstans) så får barnen leta efter dom. Jag gömmer små ägg så får de flera stycken :) Min stora tös är snart 17 år och tycker fortfarande att detta är kanon kul!

Jag har givetvis länkat till ditt inlägg Joy!

Kram!

10:e kommentar, skriven , av The Team ~ Cajsa & Linnea:

Åh, jag är med (även om jag redan har den....). Påsk = Godis!

Hoppas du vill vara med på Veckans Blogg! Kram :)

11:e kommentar, skriven , av Jeanette:

Påsken för mig betyder massor av saker, god mat, träffa familjen och vänner. Dock betyder den mer för vissa, men är ateist så tror inte på det kyrkan säger, tar därför denna högtid som en extra gång att visa mina vänner och familj hur mycket de betyder för mig. >3

Lägger upp tävlingen på bloggen nu!
Kram!<3

Svar: Håller helt klart med! jätte kul att du deltar:)
joy wagner

12:e kommentar, skriven , av Elaine - en hopplös fotograf:

Tack för din fina kommentar i min blogg, Joy. Det gjorde mig underbart glad! :)

Jag kan gärna vara med och tävla, brukar inte göra det då jag aldrig vinner något. Men what the heck, vi kör :) Påsk för mig som liten brukade handla om enbart godis, att få klä ut sig och få mest godis av alla i sin lilla korg. Men nu när man är äldre och dessutom flyttat till andra sidan sverige ifrån sin familj så har jag insett en sak. Påsk, precis som alla andra högtider handlar om att få vara med familjen. Umgås, mysa och äta gott. Bara njuta så länge man har sin familj kvar :)

Jag följer dig på bloglovin' nu, delar tävlingen på bloggen min också :)

13:e kommentar, skriven , av Gruden:

Förresten, när avslutas tävlingen?

Svar: Ja jag har inte satt något datum.. skulle tro i början på nästa vecka :)
joy wagner

14:e kommentar, skriven , av coffeeandcupcake.blogg.se:

Jag följer dig och bloglovin och jag har delat tävlingen på min privata blogg http://iidaeiinarsson.blogg.se/ :)
Påsk för mej är att man umgås med familjen och släkten, äter massa godis och annat gott. Skjuta raketer och elda en stor eld. Sjukt mysigt. De behöver inte va så mkt eller så speciellt bara man är med nära och kära tycker jag :)
Ha en fortsatt trevlig kväll :)

15:e kommentar, skriven , av sandra melina dahm Johansson:

Hej jag har gillat och delat via fb :D
Jag gillar påsk då är det ledig helg för mig och mina barn att åka till skansen och umgås istället för att sitta hemma framför dumburken.

16:e kommentar, skriven , av Moa Andreasson:

För mig handlar påsken inte om något religöst, inte äta gott och inte att fira. För mig handlar påsken om extra dagar med familjen, mina föräldrar är lediga och jag är ledig. Vi får spendera extra tid tillsammans vilket för mig betyder mer än allt.

17:e kommentar, skriven , av Annika Nilsson:

Hej!
Härlig tävling!
Påsken för mig handlar om det som hände för nästan 2000 år sedan och som gör att vi får fira några dagar med familjen i lugn och ro och bara njuta av god mat och ledighet!

Jag har delat och tipsat om tävlingen här: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/455622567874575?stream_ref=10

Kommentera inlägget här :